Papi varázslatok
Man-eth 1 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.
Man-eth 1 fordító ige Pap e varázslat segítségével idegen nyelven íródott szövegeket tud lefordítani. Nem kell tudnia az adott nyelven, vagy ismernie az írás ABC-jét.
Man-eth 2 elme kifürkészése A JK, akit megérint a pap, annak kötelező pap 3 kérdésére igazat válaszolni.
Man-eth 2 irányítás 1. Pap képes egy rövid paranccsal rövid ideig irányítani egy JK-t.
Man-eth 3 elmetisztítás 2. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok, lassula függőség és megszállottság megszüntetése.
Man-eth 4 irányítás 2. Pap képes egy JK-t hosszabb ideig szolgájává tenni. Meg kell érintenie a célpontot és az onnantól a következő napkeltéig a papot szolgálja (amikor papnak újabb imát kell mondani istenének, hogy tudjon varázsolni). Egyszerre szint-1 számú szolgája lehet a papnak.
San-eth 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.
San-eth 1 harcos ereje 1. A pap a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.
San-eth 2 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.
San-eth 2 fegyver erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a fegyver.
San-eth 3 sebgyógyítás 2. Pap képes egy JK-t teljesen felgyógyítani.
San-eth 4 harcos ereje 2. A pap egy JK-ra mondhatja, aki a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.
Menth-ra 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.
Menth-ra 1 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.
Menth-ra 2 méreg semlegesítése A pap által választott ételben, italban, vagy karakterben ható méreg semlegesítése
Menth-ra 2 vért erősítő 2. Véglegesen mágikussá válik a vért.
Menth-ra 3 elme kifürkészése A JK, akit megérint a pap, annak kötelező pap 3 kérdésére igazat válaszolni.
Menth-ra 4 fegyver erősítő 2. Véglegesen mágikussá válik a fegyver.
Sith-ra 1 fordító ige Pap e varázslat segítségével idegen nyelven íródott szövegeket tud lefordítani. Nem kell tudnia az adott nyelven, vagy ismernie az írás ABC-jét.
Sith-ra 1 sebgyógyítás 1. Pap képes önmagát teljesen felgyógyítani.
Sith-ra 2 halotti beszéd A pap három kérdést föltehet egy halottnak, amennyiben rendelkezik az illető földi maradványainak egy részével
Sith-ra 2 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.
Sith-ra 3 felélesztés Gyógyításra nem használható, csak feltámasztás, a célpontnak halottnak kell lennie.
Sith-ra 4 végzet parancs A pap e varázslatának célpontjának életereje 0 lesz és ÁJULT állapotba kerül.
Yeoma 1 földgolyó A JK, akit eltalál egy lövedék 2 életerőpontot veszít, a páncél véd ellene.
Yeoma 1 vért erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a vért.
Yeoma 2 fegyver erősítő 1. Egy csata erejéig mágikussá válik a fegyver.
Yeoma 2 sebgyógyítás 2. Pap képes egy JK-t teljesen felgyógyítani.
Yeoma 3 mágikus tárgy tisztítás Mágikus tárgyat újra közönséges tárggyá tesz. (isteni relikviákra nem hat).
Yeoma 4 felélesztés Gyógyításra nem használható, csak feltámasztás, a célpontnak halottnak kell lennie.
Yoszoe 1 izzó érintés 1. A JK, akit megérint a pap, erős fájdalmat érez és 1 élet pontot veszít.
Yoszoe 1 elmetisztítás 1. Mágikus hatás alatt álló JK elméjére ható varázslatok és lassula függőség megszüntetése.
Yoszoe 2 irányítás 1. Pap képes egy rövid paranccsal rövid ideig irányítani egy JK-t.
Yoszoe 2 izzó érintés 2. A JK, akit megérint a pap, erős fájdalmat érez és 2 élet pontot veszít.
Yoszoe 3 irányítás 2. Pap képes egy JK-t hosszabb ideig szolgájává tenni. Meg kell érintenie a célpontot és az onnantól a következő napkeltéig a papot szolgálja (amikor papnak újabb imát kell mondani istenének, hogy tudjon varázsolni). Egyszerre szint-1 számú szolgája lehet a papnak.
Yoszoe 4 végzet parancs A pap e varázslatának célpontjának életereje 0 lesz és ÁJULT állapotba kerül.
Yessza 1 harcos ereje 1. A pap a csata végéig +1-et sebez, az alap 3 sebzésen felül.
Yessza 1 vízlövedék Az eltalált JK 1 ÉP-t veszít, a páncél véd ellene.
Yessza 2 víz lelke 1. Pap képes önmagát anyagtalanná tenni, nem támadhatják, nem rabolhatják, de ő sem teheti ezeket.
Yessza 2 Mágikus egyensúly 1. A JK-ra nem hatnak az elmét célzó varázslatok 10 percig
Yessza 3 buborékfal A buborékkal eltalált JK sérül maximum egy életerőpontot varázslatonként és egy percig sétálnia kell, páncél nem véd ellene.
Yessza 4 víz lelke 2. Pap képes egy JK-t anyagtalanná tenni, nem támadhatják, nem rabolhatják, de ő sem teheti ezeket.